| |  |  |  | 
 
 
			| 		
		
		
		| 
			| 19.08.2019 11:35 -
		Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi | 3234361 |  |  
					| Iwan | 
			| Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |  |  
		
				
		|     
 | Zdravím, a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
Zdravím,
a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 19.08.2019 12:29 -
		Re: Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi | 3234368 |  |  
					| jruze |  |  
		
				
		|  
     
   | Iwan napsal(a): Zdravím,a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
 
 Moná nikde - občas je vidět při regeneraci edý oblak kouře na chvilku z výfuku, to přehřívání by mohlo mít vysvětlení v neodvzduněném chladícím systému (jestli se to kdy upadla vrtule přehřálo) nebo můe být načatý termostat (stává se e po přehřátí motoru u neotvírá jak má nebo se přidírá)
  (já jsem si na jedno RHR dal komoru ze starího typu s vyměnitelným termostatem abych nemusel dobudoucna měnit celou komoru)  Moná nikde - občas je vidět při regeneraci edý oblak kouře na chvilku z výfuku, to přehřívání by mohlo mít vysvětlení v neodvzduněném chladícím systému (jestli se to kdy upadla vrtule přehřálo) nebo můe být načatý termostat (stává se e po přehřátí motoru u neotvírá jak má nebo se přidírá):nevim (já jsem si na jedno RHR dal komoru ze starího typu s vyměnitelným termostatem abych nemusel dobudoucna měnit celou komoru);-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 19.08.2019 16:29 -
		Re: Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi | 3234397 |  |  
					| Iwan | 
			| Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |  |  
		
				
		|     
 | Neplatí ona regenerace jen pro motory s FAP? Já mám bez FAP... Případně mě jetě napadlo čidlo teploty. Ten nápad se starím termostatem se mi zamlouvá!
Neplatí ona regenerace jen pro motory s FAP? Já mám bez FAP... Případně mě jetě napadlo čidlo teploty. Ten nápad se starím termostatem se mi zamlouvá! 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |