V utery večer při jízdě spadl zadek, nenapsal ádnou hláku.
Včera sem dolil litr LDS. projel auto a povedlo se ovladanim z kufru zadek trochu zvednout.
Pak sem to projel a hlasil suspension systel faultly. a opět spadlo za jizdy
BHI nevrčí,
odle veho ti předek ti nepadá, povedlo se ti zadek přizvednout tlačítkem v kufru ... tak e čerpadlo asi jelo, tím čerpadlem to asi nebude. Pokud zadní korektor hlásí nesmyslný údaj kdy třeba upadlo rezavé táhlo od něj na torzku, nemá to údaj výky vzadu tak to nepole kapalinu na nápravu a nejde čerpadlo, neb neví co se děje a má asi velmi rozdílné udaje předek zadek tak to hlásí chybu ... Jestli si u x7 dolil v dolní poloze na dno koíku, má tam o 0,5 a 1 litr víc kapaliny ne má být !!! Hrozí prasknutí nádobky a vytečení do motoru BHI ...
Pro vechny ...
Mnoství kapaliny LDS se neměří ve spodní poloze auta stojícího na kolech!!!
Měří se to po úplném odtlakování systému. Jak toho lze v domácích podmínkách docílit i bez diagnostiky píu zde několikrát v různých vláknech ... Ale s tvým přístupem řeení problému tě to nemusí zajímat