Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
PATaMAT
26.05.2018 22:22 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
jruze napsal(a):
Ano krokové motorek ovládaný přepínačem dole na palubě před radickou - jedna z posledních dovoz CH a měla i ztvrzovani ( byl v tom už i jiný motor - vstriky na závit ne přes vidličku , zabudovaný tel. , tlacitkove kód , elektronickém plyn , tri počítače od kobercem spolujezdce , klimu a další) - asi nějaký prototip .

Bylo pár prototypů co měli předchudce Hydractive a jmenovalo se to "REGAMO" To se ale běžně neprodávalo.
Tak že se nedá napsat že už Cx mělo "ztvrzování" ... bylo to jen pár prototypů....

12 takových automobilů bylo vyrobeno za účelem testování. 6 vozů bylo vedeno pro tovární testy, další 6 bylo dodáno do obchodních zastoupení. Pak pronajali automobily řidičům s vysokým kilometrovým nájezdem, aby je mohli vyzkoušet. Po 30 000 kilometrech byly automobily změněny zpět na běžné CX, fabrika požadovala přeměnu na obyč hydrauliku, takže je možné je prodávat jako ojetá auta.
Momentálně je známo, že přežívají pouze dva originální vozy Regamo, a to Citroën v Paříži.
.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator