Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze
PATaMAT
14.04.2018 09:37 - Re: jruze
U??vate?
jruze napsal(a):
No a jestli se nepletu tak používᚠměděné trubky - a jen tak pro zajímavost až si toho všinmou na STK tak má smolíka (samo pokud si toho všimnou) ty měděné jsou totiž zakázané - důvod je prostý = je to nazvěme to supravodič a v případě ,,volby" ukostření si to vybere tuto cestu a proto přestali tento materiál na takovéto věci používat. - stačí někde horší cesta nebo přerušená kostra od sinějšího spotřebiče a ....

A začínám to chápat - zřejmě dle inzerce nedostatek práce

Opět se pleteš. Používám trubky CuNi - slitinové měď nikl. Mají certifikaci ISO 4038:1997 a DIN 74234:1992.
Dej mi odkaz na nějaký originální dokument, normu, předpis, kde je to co popisuješ, kde je zákaz používání měděných trubek na autě. Pokud vím, tak například měděné trubky používají i plynaři od nádrže plynu k motoru.

Opravdu ti budu nesmírně vděčný, když ukážeš nějaký předpis, normu, ČSN, DIN, ISO, ...prostě nějaký oficiální státem uznaný dokument, že ty trubky na auto nesmí být.

Optický rozdíl mezi mědí a slitinou v příloze.

Co se týká inzerce, tak se mi konečně po letech podařilo najít dodavatele trubek za výbornou cenu, tak že můžu od teď všem poskytnout velmi dobré ceny, když vidím za co se účtují měkké měděné, nebo staré použité ...
Tady prodávají čistě měděné měkké, za cenu o třetinu větší než já, pevnější a kvalitnější CuNi ...
.link.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator