Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
PATaMAT
02.04.2018 15:14 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
U??vate?
autodiag napsal(a):
Nechapu treba MATaPAT resp jeho cenovou politiku..bud to dela z lasky k motorizmu a nebo je tak pro radost protoze ,uz spi v sede z toho kolik ma pod polstarem



Luki_C5 napsal(a):
Nevim co se vam nez nezda, Opravna sada skf je asi 2400,- na jednu stranu. Kde jsou manzety,zavlacky,podlozky,vazelina a hlavne ty nervy. Ja osobne to delam 6-8 tis a nekdy jsem rad ze je to po sesti hodinach hotove.



jruze napsal(a):
Já mám pevnou cenu 5500,- a potom + ( protože ani za dobré ceny starších dobrých dílů se do té ceny nevejdu ) a pokud se jedná o náboje? - klidně mu tam přelisuji ty jeho = to je + půl hodiny práce (ale dávám vždy dobré a většinou lepší) , pokud dojde na brzdiče ? (ani 20T lis to nepobere dostat ty šrouby ven - zkoušel jsem 40T ten ten brzdič rozmačkal) takže dost často jiné


Pánové, tak že to vezmeme od vrchu. Luki, když dᚠdvě sady za 2400,- ( 4800,-) tak kde mᚠpráci šest hodin, když to pak mᚠkomplet za 6 tis ??? Asi jak píše Martin ….koníček ? nebo někde kecᚠ…

Já nedělám levněj jak za 5500,- a běžně to v 1 člověku dělám 6 hodin , někdy i více. SKF tam nedávám, dávám Timkeny a vše jiné origo co je nezbytně nutné pro dobrou práci. Manžety, dorazy … to je k tomu + navrch.

Šrouby z brzdiče jdou vyndat lehce rukou, stačí když to ohřeješ nad 250° C , nemusíš nic lisovat … jde to krásně samo, po ohřátí vždy ven.

Tak když to tak čtu odvrchu, tak zas tak levnej nejsem, Martine. Tak že já nechápu zas jiné věci co uvádíte …

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator