Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Elektrická parkovací brzda / C5 III
jruze
29.03.2018 05:07 - Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
U??vate?
c5vyskov napsal(a):
Ještě co píše manuál o nouzovém uvolnění el. ruční brzdy:
...to co se píše pár příspěvků výš, obnovení funkce (po opravě) podržením tlačítka...
ALE:
Dokud není obnovena funkce parkovací brzdy, je pro zabránění poškození brzdy třeba ponechat vypnuté zapalování.

Takže jo, žádné vylepšení se ani v páté modifikaci brzdy nekoná Mohli to napsat alespoň tučně nebo k tomu dát vykřičník, v tom textu se to úplně ztratí, jedna krátká bezvýznamná věta
Podle manuálu by pro brzdu měla být pojistka F9 někde v motorovém prostoru??? Bude dobré napsat si to na lísteček do auta, pro případ nouze, a nemusím volat odtahovku Deaktivovat automatiku se mi nechce, už jsem zlenivěl, je fajn když člověk nemusí myslet na brzdu. Navíc mám obavu, že kdybych ji přepnul do manuálního režimu, tak si na nutnost zatáhnout za tlačítko tak zvyknu, že bych za něho omylem zatáhl i když bude brzda nefunkční. Ta pojistka je jistota...


Ta pojistka je v té krabičce vedle aku a první nebo druhá odspodu z těch malejch - to je sice jistota , ale dostupnost

Mne zachránilo to (potřeboval jsem přeházet auta a 3.-4.x jsem popojížděl dva tři metry) že a)byla shnilá pojistka , b)že se hned pákrát po sobě zabrzdila a odbrzdila a při poslední její akci kdy prolezl doraz a naštěstí držák bovdenu podržel bovden se zoxidovaná pojistka načala tak že po zabrždění a velmi kratké době (pár vteřin) aktivovalo odbrždění (pojíčděl jsem o metr-dva to nestačila ani dojet ta ručka do koncovejch poloh) chroupla ta pojistka. No kdybych použil ten návod (jak aktivovat zpět brzdu) tak po výměně pojistky při dalším pokusu automatického zabrždění zaplakal.

Tak kdo si vyzkouší zdejší návod odblokování a zpětného uvedení do provozu ručky ? (nehlaste se všichni - mám jen dvě ručky)

c5vyskov : ono by tam mělo být napsáno ,, v případě poruchy vypnte motor použijte nouzové odbrždění a přesuňte vozidlo na místo kde nebude překážet - vyhledejte odbornou pomoc !!!" no některé slova vynechali. (ono to nouzové odbrždění má sloužit v podstatě jen k možnosti přesunu vozu třeba z křižovatky nebo místa kde by blokovalo průjez ostatním účastníkům provozu a další už je na odborné pomoci - jenže ti co zaplakali to pojali tak že nouzově odbrzdím a vesele pokračuji dál.(potom to končí přetrženými lany,rozlámanou převodovkou , nebo ,,jen" rozházenou elektronikou kterou už nikdo neumí (nebo zn.servis,normální smrtelník) nedá dohromady.(ty lana nemají variabilní možnost zatažení = jedou natvrdo a když projede jeden doraz (asi táké záleží který - zřejmě je horší ten s tím zátěžovím snímačem) tak to nezaznamená že je jedno lano už zatažené a roztrhne to převodovku(ale to je jen doměnka-nebyl jsem u toho - většinou jsem až když je KO.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator