PATaMAT
|
23.02.2018 15:03 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
|

|
Proč to řízení teče častěji a téměř výhradně na pruinovém podvozku???
Proto e tam jinak proudí vzduch pod autem od kol, pod motorem, okolo převodovky .... Vzduch nese vodu, sůl, kamínky, písek ... Ta hřídel do serva nemá ádnou ochranu ani nátěr, je vdy hodně zkorodovaná a ta koroze postupně "steče" a do prachovky a gufera a dílo je dokonáno. Co sem řízení dělal, tak Gufero je stále krásně měkké, ale vybrouené rzí od hřídele, prachovku to celou obejde i po vnějím obvodu... na řízení je nálitek se roubem jako kdyby tam asi původně měl být nějaký kryt, ale nic tam není ( uetřili ..)
Pruiny jsou spojené s jinými motory, mají i jiné kryty pod motorem - mení a kratí, nemají boční krytí ( viz obrázky)... Dále je prostor za převodovkou jinak zaplněný - hydra tam má plno věcí, má tam ventil s koulí, trubky a hadice. Pruiny tam mají prázdno, prohání se tam vítr
Jsem o tom přesvědčený, e to tak je. Co mě k tomu závěru vede?
Dělám trubky na Citronech docela dlouho a např na Xantiích pověstné trubkohadice do serva byly v případě bufíku v předním rohu nárazníku podstatně v lepím stavu ne auta bez bufiku. Ono je to tam jinak - více zaplněné okolo té trubky, vzduch se tam nemůe tak moc prohánět... Nebo na zadní nápravě v místech prostupu trubek otvorem přes nápravnici je to skoro vdy chycené, asi tím otvorem intenzivně proudí vzduch s bordýlkem, celá trubka je OK a pouze tam je seraná ... Tak e proudění vzduchu pod autem je docela zásadní činitel pro korozi.
První Obr. "dekl" je projekce - oba tvary přes sebe cca tak nějak pro názornost, ty druhé kadý samostatně ... |
| |
| |