 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
jruze
|
22.02.2018 19:00 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
c5vyskov napsal(a): Vdycky se to měří v omezovači? Někde jsem četl, e kdy je diagnostika bez chyb, tak ani neměří... A známý právě na diagnostice měl chybu, tak mu ji na emisích smazal a pak to točil a říkal, e to je proto, e tam byla ta chyba. Nebo si to teda kadá stanice vykládá jinak 
Jinak já bych ty auta nechal doít. Kolik těch 20 let starých sazometů jezdí...nula nula nic, vůči počtu novějích aut. A taky, kdy to Euro 2 auto projde emisema i po 20 letech, a nové má problém projít po 6, tak bych řekl, e to je problém výrobce/nesmyslné normy, ale rozhodně by to neměl odnést zákazník. Jestli ty auto projdou přímo z výroby přes emise s odřenýma uima, tak hojit se na zákazníkovi 
Dalí věc dieselgate. Tak nějak podváděli skoro vichni výrobci, e emise to plní jen kdy se netočí kola, a po tom se v čr vůbec nejde, ádné povinné svolávačky, nic. Tady se musí zatočit s chudákem, který koupil nové auto s kouřivostí 0,45 a po x letech má 0,55 a u nás vechny ohrouje.
Vomezovači s neměří ale měří se přeběhové otáčky(v kolika je omezovač) a emise nedělá výrobce - jen je musí dodret (emise stanoví třeba unie a euro xx) - výrobce s tím má jen problém je splnit.Chyby tam být nesmí (je seznam chyb které můou pustit = nesmí být z kategorie emisní) také by měli přeruit měření a ,,nevyhovuje" kdy jsou rozhozené kódy připravenosti - není problém u teplého motoru je smazat a třeba chyba havení se neobjeví ale zůstanou rozhozené kódy = to je důvod ukončení měření.Ta euro norma je tak přísná e je problém projít i s relativně autem v pořádku = tak vichni natřete benevolenci techniků a potom brečte e máte auto na h..no a budete jezdit na kole (to snad emise splní.) |
| |
| |