Tak to mám zase speciálku, dnení regenerace se spustila po 5 km od startu, rozhodně to ohřáté jetě nebylo, otáčky 1800-2000 a spustila se na 3 při 50 km a co mě nasralo, tak při téměř prázdné nádri. Chtěl jsem na benzinku 25 km daleko a u po 10 km tam byly jen tři čárky na dojezd, regenerovalo to a na benzinku a pak po 2h odpočinku ve městě a návratu domů, pokračující regenerace téměř od startu a jetě dalích 10 km. Auto prostě nedodruje ty podmínky ke sputění
No u biturba normální - mně se spustí (u zlatého) klidně po necelích dvou Km a udělá to i kdy dojede ke koloně - začne tarokovat a chcípne - musím nastartovat - neutrál a dret tak minutu 2000ot - potom klidně volnoběh a je to OK, nebo kdy je monost tak dálnice 10-15Km tam a zpět a zase OK 700-800Km klid.(nedělá to pravidelně ale občas - zřejmě několik nedokončených regenerací a potom u si to nenechá líbit) jezdí (kdy jezdí ) tak trasy do 5. Km teď větinou stojí madam se stále rozmějlí x7-zlaté biturbo (a to svého času dělalo i s vytlučeným fapem ne jsem ho tam vrátil - nenechával jsem dělat fapoff jen nebyl čas ho hned namontovat) edivé to nedělá ale to nemá tu monost-jezdí hlavně pro díly a to větinou rychle a 50Km tam a 50 z5.