robo
|
21.01.2018 20:49 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
|

|
jumep napsal(a): V "aktivním" reimu provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru výpočet stavu nabití akumulátoru dynamicky na základě hodnot napětí, proudu a teploty akumulátoru.
V reimu "lokálního probuzení" provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru kadou hodinu opětovné nastavení parametru stavu nabití akumulátoru, pokud to umoní podmínky, tj. kdy je akumulátor ve stavu chemického klidu.
Změření napětí akumulátoru nestačí pro zjitění jeho stavu nabití, zohledňovány jsou rovně velikost proudu a teplota akumulátoru.
Vnitřní teplota akumulátoru je vypočítaná hodnota.
Vnitřní teplota akumulátoru je odhadována na základě teploty měřené snímačem teploty, integrovaným na elektronické kartě jednotky signalizace stavu nabití akumulátoru.
Informace o vnitřní teplotě, která je k dispozici v síti LIN, je filtrovaná hodnota.
no nakoniec to bude tak ze on si snad naschval pusti to cerpadlo hydrauliky z baterky, aby videl jake ja napatie pod zatazou pri tom prebudzani. a to bude cele kuzlo. mozno 
rovnaka hovadina je nastavenie teploty v kabine, normalny clovek si mysli ze 22 na displeji je teplota a ono je to tiez len nejaka velicina.... |
| |
| |