Ahoj pánové,
pročítal jsem toto vlákno ale přesto se zeptám.
Mám C5 X7 r.v. 2010 najeto 166tkm motor RHF 2.0HDi 103kW.
Dnes po cetě do práce (délka 25km) při teplotě 0°C se mi zdálo e auto nějak přepnulo do pozhnilého módu a netahalo a co jsem byl překvapen tak jak motor tak i voda byla v provozní teplotě (vodu větinou mám při takových teplotách o dva dílky níe). Styl cesty do práce jsou sem tam kopce nahoru a dolu a rovinky. Po dojetí do práce jsem pocioval takový lehký smrádek jako kdyby se pálily pet láhve s gumou (nevím jak to lépe definovat ten smrad). Tak jsem se ze zvědavosti podíval do motoru a od motoru lo takové nezvyklé teplo (sem tam se dívám a nikdy tak teplý motor nebyl). Mohlo se jednat o sputění vypalování FAPu? Nikdy jsem to tak nezaregistroval tak jako teď. Jak se teď chovat pokud se jedná o vypalování FAP, abych provedl plnohodnotné vypálení? Děkuji mnohokrát za vae poznatky