26.12.2017 19:04 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
Já bych doporučil rozdělat a tyč obrousit na čistý kov, pouít nové gufero za pár korun, pokud bude koroze hloubková a obrus moc velký, zkrátit pruinku gufera, nebo pouít s o chlup mení dírou a sloit, pak celý vrch zakrýt podobnou krytkou jak je na Bx, MX, Xa a pod ni dobrou vazelínu ... Před pár dny se u mě ukázala C5 I kde jsem dával nové gufero na tekoucí řízení - orezlá tyč ... tuím cca 2a3/4 roku z5 ( 17.3.2015) a pořád suché Vrchni gufero je stejné na vech c5 a stojí pár korun .... nad guferem je origo taková ochrana - gumový přídavný břit a asi stojí za....nic ... .link..link. origo gufero 01016544B .link. origo je 20x30x8/6 , není problém koupit např 19x30x5/6 při opravě obrouení hřídele .... Já to opravené na vrku překryl větí gum manetkou pouívanou na Xa a namazal pod ni A4 vazelínu ... .link. , .link.