jruze
|
22.11.2017 12:29 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
|

|
jumep napsal(a): X7 je uplne iny pripad, kde je to cele takto postavene
tu je to cidlo a ma svoj vyznam
v principe na tom cidle odchadzava z 99% len ten vlhkomer, ta vrtula a termistor byvaju OK, akurat ked sa to zaprasi tak to vie potom nefungovat na komfort (co mi pride ze je tu presne popisovane)
vyparnikova teplota je jedna z mnohych a hlavne je uz az za a je len jednym z cinitelov, rovnako ako vonkajsie cidlo a rovnako ako cidlo z vahy (tieto dve ked maju dokonca velku odchylku dlho ti hodia chybu teplot na CANe)
No prvořadé je venkovní teplota na druhém místě je teplota výparníku (tak jako u x7 - tam jsou dvě a na c5II je jen jedno a spolujezdce odhaduje)
a na posledním místě je kontrola teploty a to je v sondě vlhkosti.
Nebo mne pouč jak je to tedy úplně jinak u X7 (kam jen nedali porufovou sondu vlkosti a přidali snmání teploty vzduchu spolujezdce.
U to nebudu komentovat= proč tedy nefunguje topení kdy je vnitřní čidlo OK a tudí je v autě zima(v autě je jen např.10stupňů ?) a na venkovním čidle je třeba 30. stupňů - bezproblému ti sepne klima a chladí jak o ivot? - nemělo by to náhodou topit kdy má nastaveno např. 25 stupňů ? neře nastavení na max tím vyřadí regulaci a snímače.(na minimum také.) |
| |
| |