Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání zadní části vozu / C5 III
PATaMAT
18.05.2017 12:03 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 III
U??vate?
Rozřezaná pístnice .... Všechen tlak těsní jedna tenoučká hrana teflonového těsnění. Pístnice co je na fotce tekla tím způsobem, že občas nepravidelně se pod autem objevila loužička. Auto NEPADALO a drželo si výšku jak má stále !!! Tlakové teflonové těsnění bylo naprosto nepoškozené ve 100% stavu !!!
Moje domněnka po prozkoumání funkce pístnice, těsnění a hlavně dvoubřité prachovky je taková, že :
při zvednutí auta, kdy se pístnice "vyvěsí" dojde k podtlaku v pístu a hrana prachovky se vcucne a kousek utrhne a dostane se pod to teflonové těsnění. Tím pak může protéci kapalina ven. Myslím si, že ale zase časem se ten kousíček vytlačí a přestane to téci. Podle mě ale k tomu samému dochází i při běžné jízdě, kdy na ostré hraně na silnici či horizontu dojde k odlehčení auta a velkému vysunutí pístnic. Nasvědčuje tomu, jak moc je ta prachovka okousaná, doslova sežraná . Podle toho by to museli v pneuservise vyvěsit snad tisíckrát ....
Ještě by se snad mohly pod těsnění dostávat kousky teflonu odřené z kluzáku pístu ?
Moje doporučení je - tekoucí ukvapeně pístnice neměnit a třeba zase přestanou téci...

V případě padajícího zadku je to jednoznačně ventil vzadu uprostřed - pokud po odpojení u vracečky u něj tamtudy poteče kapalina. Pokud na vratce nepoteče nic, je to ventil v bloku BHI, který drží přívodní tlak. Je to jednoduchá a 100% jistá diagnostika problému "Pali1979"

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator