mno neviem, uz som ich daval na test, chalan ma na to veci - tolko k rade nad zlato
o repase nehovorim, ale stav sa zistit da a podla toho zariadit
menit sa doporucuju vsetky, lebo aj ostatne nikdy nebudu v dobrom stave ked je jeden zly
No zopakuji jetě jednou - biturbové vstřiky nejdou otestovat jediné co by mohl je pičky . (kdy mi je jakoby v Boschy otestovali tak jsem mezi ?? zamíchal dva nové(funglovky) a světe div se ony neproli také (akorát rozesrali konfigurační číslo)- vyzkouej chalana takto také ( jenak kdyby jsi se chtěl dozvědět víc vezmu tě do Č. Budějovic do Bosche.
K dotazu o korekcích - mám C5 II ta neumí korekce ale dá se něco vydedukovat s jiných hodnot.Jetě dodám e to samé platí o DELPHI (myslím - nejsem si 100% jistý) , to co dodává citroen jsou v podstatě nové vstřiky , ty co prodává Kelly nefungují(nebo 1.z 10.) Řekněme e vydrí 100-150000Km a to je jejich ivotnost(se = dejme tomu 7.let provozu a na víc ty auta nejsou stavěná e vydrí víc je jiná věc ale u né v parametrech výrobce) Jak dlouho má ostatní spotřebiče doma ? A jen tak dotaz jak běí biturbo kdy není natlakované přepadové potrubí ?