Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Cukání, škubání motoru za jízdy
jruze
28.04.2017 21:29 - Re: Cukání, škubání motoru za jízdy
U??vate?
jumep napsal(a):
no tak mas aj odpoved, ak ma vyssiu korekciu ta je niecim sposobena

najcastejsie to je samotny strik

ale ono cela korekcia je len ze sleduje rychlost zmeny otacky pri kazdom odpale a tuto sa snazi dorovnat davkovanim paliva (ubera/pridava), cize ak bude ventil nacaty, alebo piest rovnako pojde do vyssej korekcie

u teba to za normalneho chodu zjavne dokaze ukorigovat korekciou, ale pri regeneracii sa vstrekuju este davky nafty pre regeneraciu a uz to asi nevie dokorigovat

vyber ich a daj ich na test a budes mudrejsi


Já tě v tomto zklamu = já mám jak vstřiky nové tak klapku(najeto okolo 5000Km) a dělá to co to mám . Mimoto biturbo je dost ,,opatrné" na odchylky a daleko dříve než jiné motory vyhodí chyby - je to zřejmě vlastnost za určitých podmínek a i typech jednotek - ta která se takto chová je pro AP - druhé dvě jsou manuál. Ještě jedno má na vstřikách víc jak 200000Km a teď novou klapku , druhé má 120000Km a původní klapku (ty to nedělají) třetí má max 5000Km klapka a vstřiky nové - (to se takto chová) Porovnané hodnoty všech tří motorů jsou totožné - žádné odchylky

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator