Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Pérování, tlumení, tvrdost auta
PATaMAT
23.02.2017 12:21 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
U??vate?
HELLMUT napsal(a):
Ale nedávno jsem zjistil že člověk v Lounech... Jenže za to chce 1250.- za kouli.
Koule prý musí mít minimálně 15 barů aby to šlo.


Mno, já to umím dělat už nejakej rok ( od 2010) a počítám za to 300,- , za tu cenu co uvádíš je to zlodějina... . Jde to na počkání ( chvíli to trvá ...) nicméně je to u koule která už má zrátu více jak 10bar od původní hodnoty velmi diskutabilní. Jde o to, že membrána ORIGO koule během svojí životnosti VŮBEC nepropouští dusík. V momentě, kdy začne pokles tlaku v kouli, je to spojeno vždy s mechanickým porušením membrány vlivem opotřebení a únavy materiálu. Z toho důvodu to nemá valný smysl dofukovat. Někdy to vydrží déle, někdy méně ...
Dofukuji to hlavně proto, když chci změnit tlak v kouli a naladit tak jiné vlastnosti pružení.
Pár c5 už jsem dofoukal i při poklesu tlaku v kouli na žádost majitele, některé ještě jezdí, některé ne...

Tato origo koule měla ještě 21bar ... poškození doufám vidíte i v Lounech
.link.
.link.
.link.
.link.

Něco jiného by to bylo u neoriginálních koulí, pokud tam je jiná membrána, která je vlastnostmi podobná membráně ze starých zelených koulí, tak ty by možná smysl dofukovat mělo.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator