Já si myslím, e výrobce si hlavně hlídá svoje, proto skoro u veho píou, navtívte odborný servis Citroen, o jiných tam nic nepíou

, kdy to tam dám, vymění půl motoru za 50 litrů a je opraveno.

Proto to nikdo nechce řeit touto cestou, ale finančně schůdnějí, kdy je to něco jednoduchého, co zvládne pomocná síla na gyndě, myslím, e to zvládnu i já.

Kdy je to sloitějí operace, zajedu do některého místního servisu.

No a ke kontrolce a závodění ohledně regeneraci, znám lidi, kteří závodí i bez rozsvícení jakékoli kontrolky, proto jim asi nic nesvítí, pravděpodobně prevence proti tomu rozsvícení.

Měl jsem také problémy s regeneracema, u to mám oetřené, jezdím krátké trasy po okreskách, tak jsem nesplnil podmínky pro regenerace, a to padalo do nouzáku, proto jsem chtěl mít také kontrolku o probíhající regeneraci, parkrát byla nedokončena a byly zbytečné problémy na světě. Nevím proč máte představu o tom, e by měl někdo přilepené oči na kontrolku a nevěnoval se řízení, to dělám akorát kdy jde kolem nějaké hezká diva

, o nějakých závodech potom ani nemluvím.
