doporucil bych si si Petre precist jak DPF pracuje,nemapsal by jsi takovou volovinu ze FAP je lepsi system
drzi se ho v podstate jen citroen/peugeot ..vsichni ostatni pouzivaji systemy bez dodatecnych kapalin (osobni auta) a iniciace horeni ze dana bud vlastnima vstrikovacema motoru nebo separatnim vstrikovacem
prvni modely VAG group pouzivali FAP (octavia ,superb) ale asi jen pul roku,pak se zjistilo ze neni to prave
PSA si v podstate zjednodusilo konstrukci na ukor pouzivani cerinu ,prvotni princip je stejny ale rozdilne jsou dnes uz i vzacne kovy obsazene ve filtru a system rizene regenerace take..DPF je take daleko jednodussi na rizeni a kontrolu
problem s regeneraci pri kratkych trasach ma jak DPF tak i FAP,nicmene treba Renaultu staci pro nouzovou regeneraci na miste cca 1200-1500ot/min (DPF)
horeni DPF pri regeneraci je ve stejnych teplotnych mezich ,tj cca 550 stupnu
jnak barva je opravdu stejna...vyzkouseno z drivejsich let