Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
HELLMUT
17.02.2017 13:46 - Re: FAP - Filtr pevných částic
U??vate?
autodiag napsal(a):
tak ja nevim jak se jinak zeptat,myslim ze otazky byla polozena dostatecne jasne

nevatrhavej otazku z kontextu!!! nemlz a zkus tedy odpovedet , otazka byla polozena takto (uz po treti) :

proc pri pouziti wap (at horke ci studene),kdyz je to tedy cerin co uvolnis wapkou,je barva vytekajici kapaliny/vody zcela stejna i FAP i DPF?

k tve prevenci...nevis v jakem byl stavu tak nemuzes ani vedet jestli mu to pomohlo ci ne a jakou ma na tvem aute zivotnost..nikdo po teto ,dle meho zbytecne okci na chvilku, nenajel tolik KM aby moh rict je to bomba...to ze nekdo tvrdi ze najel 80 000 a porad je vse ok..no tezko rict...ja myslim ze je potreba uvest v jakem stavu auto koupi,nebo jestli ho ma od nova,co s nim udelal nez se pustil do FAP a co potom..ze 100% je problem s FAP v servisu a udrzbe motoru,a ze ho proda uz se tady vetsinou nedozvime...
za me cerin zapeceny z FAP nedostanes vyplavenim tlakovou vodou..chemicky ano,ale ne kazdy kdo to dela to umi... ano z FAP vzdy neco vytece ale se zapecenym cerinem to moc nesouvysi,ano ten povrchovy co vidis ano ten smyje,ten co se zapekl do difuzoru,neco jak to nazvat presne uz ne
s otazkou souvysejici DPF..z nej tece presne ta sama sracka jako s FAP..cili cerin to opravdu nebude
navic ta sracka potece i po ujeti rekneme 500-1000km a to se tam fakt nic zepect nestihne

Prosím v klidu,nic nevytrhávám jen jsem blbej
Přišlo mi DPF divný termín- jako že nepatří do Citroenu.
Ale pochopil jsem to až teď - stejná barva sraček z obou druhů...
A přitom asi každý funguje jinak...
Teď mám tedy trochu jasněji...

To co píše Jarda mě moc nepotěšilo ale nebudu se tím trápit a budu se snažit dál žít v tom že jsem ho trochu vyčistil.😁
U mě asi bude problém s tím olejem v turbu nebo po 10000 dolejvám cca 1l oleje a ten se ztrácí v turbu.
Takže si zase můžu říkat že kdybych koupil nový FAP ,tak to jsou vyhozené peníze ...😀
Nejdříve musím vyměnit víko motoru aby nebyl únik do turba, pak možná turbo a pak teprve můžu myslet na FAP.
Do toho ještě možná vstřiky, koule,a ono se ještě něco určitě najde...

Takže tonoucí se stébla chytá

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator