No pokud se to opravdu odtlakuje, na jedné straně odpojí torzka od ramene a podepře se uvolněné otlakované rameno do jízdní polohy, tak loiska v ramenech poznám vdy ... Pokud je tam nepatrná vůle z běného opotřebení loiska v řádech desetiny mm, tak to nepozná, ale takové ramena ti ani nemlátí a ani neodskakují a na geometrii je taky nepozná
S tou zárukou bych byl opatrnej , přítí týden budu vědět více ...
Ano s tím souhlasím ale vymačkané loisko je po určitých Km vdy a narovinu kdyč se postaví do nevymačkané polohy ?? ale málokdo řeí ramena pokud nevrou nebo nestřílí.-ta prevence ,,mají najeto sto tak je uděláme" - takovejch je málo..
Záruka spočívá v tom e pokud nastane problém předělám - jetě jsem nemusel a to někdo potvrzoval v nějaké konverzaci nájezd tuím 70000Km. Záruky dává kdejaký výrobce a počítá s moností problému - já si za tím stojím a klidně obětuji materiál a práci za případnou předělávku.(ádný materiál není 100% i kdy se snaím pouívat vyzkouené) no předělával jsem poměrně dost po kdekom a občas jsem tam objevil ,,zajímavé" věci a provedení. Jestli to bylo konkrétně na mne tak se konfrontace nebojím - po mně tam nenajde jiné díly ne uvádím.
A vím e záruka je oemetné - je rozdíl jestli je auto pouívané tak e jezdí prázdné nebo za tím táhá 2T vlek a nebo xx Kg v kufru - ale to je osud a riziko.(a ani tak se nezříkám )