Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
PATaMAT
27.09.2016 08:51 - Re: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
U??vate?
Mě by spíš zajímalo, proč ty pístnice začnou téct. Jenu pístnici sem nedávno komplet rozebral a můj názor je, že otevřené víčko na tekoucí pístnice nemá žádný vliv. Proč to teče mám svoji teorii ... stačí aby auto projelo rychleji ostrý horizont a stane se to samé jak na heveru - odlehčí se kola až vyjedou celé pístnice ... vznikne podtlak v pístnici a nasaje - vtáhne hranu gumové prachovky na konci pístnice, tam se utrhne kousek gumy a skončí pod tlakovým těsněním v pístnici. To má za následek že to chvíli netěsní - louže pod pístnicí - než se ten kousek gumy zase vytlačí tlakem ven z pod toho těsnění ... mám nafoceno, fotky někdy dodám .

Co se ale stalo známému mě hlava nebere. X7 - totálně tvrdá pravá přední. Celé auto péruje a pravá přední natvrdo. Sundal sem kouli - kole OK, pohejbal pístnicí - OK .. nasadil kouli zvedli spustili zvedli a zas tvrdá jen ta jedna pístnice. Oprava byla odsátí velkého - přebytečného množství kapaliny LDS a párkrát zvednout a spustit a začalo to zas normálně pružit ??? Tak mi to někdo vysvětlete ... ??? Jedině, že se nějak zasekne prostřední ventil co zamyká pravá - levá u středové koule a nedojde k odtlakování jedné pístnice ??? Proč jen jedna pístnice, proč za to může velké množství v "zásobníku" kapaliny na systému vratek ???

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator