ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
Tak mimo mísu jse ty - já vím o čem mluvím a ty nevěří ani tomu co si přečte přímo co uvádí Citroen (to e jsou nová aditiva koncentrovanějí a tudí je z toho důvodu delí interval - po čtvrté u to sem dávat nebudu) a jediná cesta k prodlouení intervalu (spotřebování stejného mnoství ) aditiv je sníení dávky=mení dávka aditiv na určité mnoství paliva(to snad pochopí kadý s průměrným IQ) takto jsou naprogramované ECU od r.v. tuím 2010 ale protoe se dodává ji jen novějí aditivum a jezdí i starí auta tak je potřeba toto nastavit v ECU (kde je od +- r.v. 2007 integrovaná jednotka aditivace v ECU no a teď to podstatné : výrobce nepředpokládal e tuto operaci bude dělat někdo neznalej a hlavně e to vůbec bude dělat někdo někde mimo ZN. servis (a je k tomuto potřeba diag - tu ofiko nekoupí bez kolení,nebo prokázání kvalifikace, servis, který je online a po připojení ho diag upozorní e je toto potřeba (jen zjednodueně). Ale ono v podstatě o nic nejde jen e si ti neznalí vypotřebují dříve aditiva (a donesou jim dříve prachy za doplnění) a dříve zanesou FAP a zase jim přinesou prachy.(A alovatelné to není protoe tě utřou s tím e to nebylo přenastaveno) - Jinak se objednej na kolení(nestojí to moc - jen 4000,- na den) oni tě tam o tom prokolí no kdybys dělal ve značce tak by jsi neproel a nemohl by jsi to dělat,kdyby toto dělal ivnosák tak by odebírali ivnostenské listy a zakázali činnost ale jen těm kterým je vydali take ty jsi vlastně zase v klidu(vem chlup na dlani kdy tam není) A má pravdu nevím o čem mluvím