Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
jruze
21.05.2016 00:35 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
U??vate?
jumep napsal(a):
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum

samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :

RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995

2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být používáno při všech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s žádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.

POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.

POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.

Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes

jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom

tymto temu ukoncujem ...


No prostě zase si dokázal že ,,mᚠvždy pravdu a pokud jí nemᚠtak platí bod 1." ano ukončujeme to - jen ještě jednou připouštíš že cerin ucpává FAP novější aditiva obsahují více cerinu a tudíš stačí menší dávka aditiv a tím se prodlužuje interval doplňování protože menší dávka pro správnou funkčnost stačí= takže z toho plyne že výrobce úmyslně poškozuje spotřebytele tím že koncentrovanějšími aditivy jim ucpává FAP geniální - to je snad žalovatelnější než uvádění chybných údajů o emisní normě a spotřebě. Jinak proto se aktualizují softy ECU (to sám mnohdy doporučuješ sice v jiném ohledu) - jen nezačni tvrdit ,,co má společného ECU s aditivací?"

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator