Qwik
|
17.02.2016 23:09 -
Re: Co to je? Kde to je?
|
|
|
jumep napsal(a): uz som par krat videl ulomene a neda sa to samostatne kupit (teda citroen to samostatne neponuka) len ako sucast hadice
ma to vplyv na chod motora a zataz serva
Měl jsem kdysi něco podobného v Renaultu 21..., byl rozbitý...
Snímač tlaku v hydraulické soustavě posilovače slouil k tomu, aby zvýil otáčky motoru v případě e dojde ke zvýení tlaku vlivem otočení volantu a vputění tlaku do pístu posilovače, a tím zatíení motoru čerpadlem posilovačem.
Tím e se otočí volantem, se zvýí zatíení čerpadla, a tím i motoru, mohlo by se tak stát, a mi se několikrát stalo, e kdy se setká sestupná rampa otáček se zatíením motoru čerpadlem posilovače mohou otáčky propadnout pod otáčky při nich je motor schopen se točit a motor zhasne.
Stávalo se mi to při sjezdu z kopce a zároveň točení do zatáčky, třeba nějaká vracečka v serpentinách z kopce.
Je to pak dost zajímavé, kdy ti ztuhne volant a ty se řítí do protisměru a má co dělat abys volantem bez funkčního motoru a tím i posilovače utočil, a to ti můe jetě odpadnout posilovač brzd.. ale nevím jak to má Citroen.
Funkčnost toho spínače se měla dát poznat měřením ohmmetrem. Při točení volantem, třeba na volnoběh, by měl vykazovat změnu, tj. Sepnutí, nebo změnu odporu.
V kadém případě by to asi u Citroenu mělo být indikováno v diag. |
| |
| |