jruze
|
11.01.2016 21:21 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
ink napsal(a): kolegovi z talianskeho fora, C5 2.0Hdi 163 2011/75.000 km (realne, prvy majitel, servis Citroen. Adidiva da cistenie vstrekovania kazdych 10.000 km, znackova nafta atd) vyskocila koncom Novembra hlaska Riziko zanesenia FAPu, zaviezol auto do citroservisu v Neapoli, niekolko diagnostik a tri nasilne regeneracie (pred prvou bol FAP zaneseny na 38%, po nej uz okolo nuly), otvorili kanal s talianskou centralou v Milane, po tyzdni konzultacii, diagnoz a dalsich dvoch regeneraciach je verdikt vymenenie FAPu.
Jedine, co sa mu podarilo z nich dostat ako zdovodnenie je udajna pritomnost istej chyby, ktora moze byt vyvolana desiatimi pricinami; devat sme diagnosticky vylucili, posledna co ostala je zapchaty FAP takze ho treba vymenit.
Chlapik je z toho dost zufaly, ide o circa 1.200 Eu a nema istotu uspechu a ani diagnozu priciny. Dohodol sa nakoniec na zlave 30%, a dava to robit.
Viete na to nieco poradit? Dava to daku logiku?
Na 120Kw tkách se to stává - i se propalují (oni to vědí ale nikde neventilují) bohuel to tak je. |
| |
| |