asi má H3+, to by mohl taky dělat zadní regulátor tuhosti, propoutí stále tlak do zpátečky. jednoduchá diagnostika - odpojit tu zpátečku .... větinou je to i slyet jak to tam syčí...
Pokud by to teklo v pístnici zpátky, bylo by to vidět po odpojení plast hadičky u pístnice .... Jednoduchá oprava , těsnění teflon za pár korun ...a zaletění pístu ...
Souhlas - jen je mi divné e to vystřelilo pístnici - dali dohromady a netlačí to ?? podle mne čerpadlo běí ,ale je zavzduněné, nebo je KO těsnění v pístnici(nebo tam není,před vystřelením se prohnula pístnice ...) - myslím e průtok tlakovou trubičkou bude větí ne co pobere zpátečka - mohlo by jí to vystřelit - tam by to bylo o kontrole 1. a také jestli to BHI vůbec tlačí?? (můj typ zavduněné),průchod přes regulátor v takové míře bude slyet a k tobě-to bude pískat.Podle mne je to na telefon s mechanikem online při opravě