Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Polohy Hydractive
PATaMAT
03.11.2015 20:52 - Re: Polohy Hydractive
U??vate?
vilous napsal(a):
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádrže do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký další tlak a proti čemu by působil? Vždy působí jen proti váze auta!



NMC napsal(a):
Omlouvám se, možná do toho nemám co mluvit, ale fyzikální zákony platí napříč teorií i praxí. Než narazí podvozek v horní poloze na dorazy, má pravdu vilous.


.... nemá .... praxe ukazuje jinak

Ono je to hezké ta teorie, ale praxe je jiná. Toto se řešlilo před lety na Xantiaklubu a tak jsme to změřili tenkrát pouze u BX, ale je to stejné u XA i C5 ... tady jsou výsledky ....
.link.

s větší výškou auta roste i tlak v pístnici - kouli ...

Měřák byl napojen přímo na "otevřenou" kouli a snímal aktuální tlak v kouli - systému pružení přední pístnice...

Tak a teď mi to soudruzi teoretici vysvětlete

.Není problém udělat stejné měření na C5 ... stačí když ke mě někdo dojede. a pak se tu třeba poperte

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator