| 	
	| jumep | 
			| 31.10.2015 11:14 -
				Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III |  |  
	|  
   | jruze napsal(a): A kde byl problém ? Oleje tam bylo o 3/4 litru víc (vypustil jsem 4L (to by mohlo být OK) - nalil jsem 4l a po zahřátí jsem vypustil 3/4 litru = z toho vyplívá e tam bylo o 3/4l více nebo se pletu? Nech mi to spočítá jiný matematik?   - třeba se pletu   Potom by byla jetě jedna monost= dal jsem málo oleje já = já se nepletu - moná jsou jiné postupy , ale já těsně před odputěním oleje a i několikrát během ohřívání prořazuji protoe pokud to udělám jen hned po nastartování se část oleje dostane zpět do převodovky.To by sice znamenalo e by ho tam mělo být méně , ale bylo ho tam skutečně více - z toho vyplývá i to e byl přepálenej a jak víme toto se stane tím e se převodovka při více olejové náplně přehřívá nebo se pletu? Nebo někomu kecá diag - má je origo.
 
Jinak tuhle chybu jsem udělal jednou - po dobré repasy 4HP20(3.0 ) jsem jí dostal s náplní s tím e je tam správné mnoství - e nemusím kontrolovat - no bylo tam také 3/4l navíc(ta převodovka začala zlobit - po ohodě a vzhledem ke vzdálenosti dolo ke kontrole v místě bydlitě (ve značce) kde upravily hladinu (najela asi +- 500-700Km) po úpravě co vím lape jak hodinky.Ty příznaky byly dost podobné a já si z těchto důvodů kontroluji mnoství oleje kolik tam bylo - jen se nezdruji s kontolou hladiny před a po , ale jen mnoství vyputěné a správnou hladinu ode mne.
 to sa pletes, ja vzdy vypustim zhruba 3.5 a nalievam 4 a ostatok vypustam (ono je to aj v manuale v podstate tak napisane ze sa to ma, s tym ze oni dolievaju 3.5 a ked je malo tak este to opakuju co povazujem za nezmysel) - vylievas to do presne davkovanej nadoby?
 ako som uz pisal, vsetko co sa da zaradit a castokrat este pre rychlejsie zohriatie (hlavne teraz ako je chladnejsie) tam stojim zo zaradenym Dckom aby sa to zohrialo
 
 a problem bol najskor v tom ze ten blok si plmobuju a ta plomba predrala jeden kabel na ventile
 |  
	 |  |  |  
 |  |