Ahoj, 4 je hlučnějí prý normálně, ale zbytek mám docela tichý. Pozor na olej v převodovce!! rád vytéká přes gufera na poloosách a ty to dokonale rozhází, e nepozná jestli tam je nebo není. Mám tu zkuenost. Teď u tedy s celým autem , do nafty dávej aditiva VIF, auto neetři aby se spínalo druhé turbo. Spíná se a kolem 3tis. Spotřebu u tohodle routíka stejně neovlivní. Pravidelná výměna oleje aby nebyl zakarbonyzovaný systém. Nejedná se o klasickou 2,2HDI. Ten motor je jiný. Jiné písty, hlava atd. Biturbo je kapitola sama pro sebe. Na vyndání se musí popustit motor. A nikdo ho v ČR nerepasuje, ani garret praha. Teda a na jednoho človíčka. Ono cokoliv sehnat na tenhle typ je skoro nemoné. jsem zvědav jak dlouho po GO motoru, Hlavy a turba bude funkční