| 		
		
		
		| 
			| 17.04.2015 14:04 -
		Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi | 2811012 |  |  
					| dzakobo | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 31 |  |  
		
				
		|     
 | Ahoj vem, 
 řeím takový problém, e při rychlostech 4,5,6 je slyet při přidávání plynu hučení od předku V servisu mi potvrdili, e to jsou údajně loiska převodovky. Má s tím někdo zkuenost? Auto mám relativně chvíli, má najeto nějakých 178tis. a přijde mi divný, e by byly KO... Neví někdo o někom ikovné z okolí Prahy, kdo se v tom vyzná?
 
 Díky za pomoc a rady
Ahoj vem,
řeím takový problém, e při rychlostech 4,5,6 je slyet při přidávání plynu hučení od předku V servisu mi potvrdili, e to jsou údajně loiska převodovky. Má s tím někdo zkuenost? Auto mám relativně chvíli, má najeto nějakých 178tis. a přijde mi divný, e by byly KO... Neví někdo o někom ikovné z okolí Prahy, kdo se v tom vyzná? 
Díky za pomoc a rady
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 17.04.2015 14:44 -
		Re: Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi | 2811016 |  |  
					| johnny.m | 
			| Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |  |  
		
				
		|  
     
 | jruze ti pomůe  jruze ti pomůe :-) 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.08.2015 22:22 -
		Re: Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi | 2853713 |  |  
					| Geff | 
			| Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |  |  
		
				
		|     
 | Ahoj, 4 je hlučnějí prý normálně, ale zbytek mám docela tichý. Pozor na olej v převodovce!! rád vytéká přes gufera na poloosách a ty to dokonale rozhází, e nepozná jestli tam je nebo není. Mám tu zkuenost. Teď u tedy s celým autem  , do nafty dávej aditiva VIF, auto neetři aby se spínalo druhé turbo. Spíná se a kolem 3tis. Spotřebu u tohodle routíka stejně neovlivní.  Pravidelná výměna oleje aby nebyl zakarbonyzovaný systém. Nejedná se o klasickou 2,2HDI. Ten motor je jiný. Jiné písty, hlava atd. Biturbo je kapitola sama pro sebe. Na vyndání se musí popustit motor. A nikdo ho v ČR nerepasuje, ani garret praha. Teda a na jednoho človíčka. Ono cokoliv sehnat na tenhle typ je skoro nemoné.  jsem zvědav jak dlouho po GO motoru, Hlavy a turba bude funkční   Ahoj, 4 je hlučnějí prý normálně, ale zbytek mám docela tichý. Pozor na olej v převodovce!! rád vytéká přes gufera na poloosách a ty to dokonale rozhází, e nepozná jestli tam je nebo není. Mám tu zkuenost. Teď u tedy s celým autem :-), do nafty dávej aditiva VIF, auto neetři aby se spínalo druhé turbo. Spíná se a kolem 3tis. Spotřebu u tohodle routíka stejně neovlivní. :-)))) Pravidelná výměna oleje aby nebyl zakarbonyzovaný systém. Nejedná se o klasickou 2,2HDI. Ten motor je jiný. Jiné písty, hlava atd. Biturbo je kapitola sama pro sebe. Na vyndání se musí popustit motor. A nikdo ho v ČR nerepasuje, ani garret praha. Teda a na jednoho človíčka. Ono cokoliv sehnat na tenhle typ je skoro nemoné.:-)) jsem zvědav jak dlouho po GO motoru, Hlavy a turba bude funkční:-d:-d 
 |  
				|  |  
 
 |  |