| 	
	| jruze | 
			| 19.08.2015 15:04 -
				Re: Turbo C5 I 2.0 HDi |  |  
	|  
   | jumep napsal(a): moze sa to stat na hocicom, ale to je extremny pripad a hlavne to turbo este predtym prestane ists manualom sa to da zadusit
 
 To je otázka kolik oleje se dostane do hadic z volné osy turba - do té hadice se dovede dostat i 1/2 l oleje - turbo klidně bude fungovat - kdy potom pojede rychle(vytočí do vysokých otáček) tak vzduch sebou vezme i ten olej a otáčky jdou nekontrolovaně nahoru . Tohle se stalo mému známému na 2.2HDI 98Kw ve 150Km/h to nacuclo olej z hadic,začlo to kouřit modře a měl co dělat aby to ubrzdil a dostal z otáček - přitáhl to ke mně - na diag ve OK turbo dávalo (jen to kouřilo) - po zahřátí motoru a otáčkách asi 2500ot to opět nasálo olej a otáčky do nekonečna.V nízkých otáčkách zůstane olej v hadicích - ve vysokých ho vzduch strhne sebou (je to jako fiksírka
  - princip vzduchové pistole na stříkání)Ale jak píe jsou to extrémy - větinou tomuto předchází dost hláek - tyhle novějí motory se u daleko víc kontrolují i kdy tohle můe být dost rychlé a zastavit motor i s manuálem se nedá stihnout - ne si uvědomí co se vlastně děje tak se přetočí a rozletí se to. |  
	 |  |  |  
 |  |