Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
jruze
17.08.2015 22:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic
U??vate?
Mikra napsal(a):
No je zvláštní, že mu to nic nehlásilo. Ale musel to být fičák, když ten plech shořel.
Já myslel, že mu třeba natekla nafta do výfuku velkým dovstřikem k regeneraci, nebo olej od turba, ale že to shoří při regeneraci hodně plnýho FAPu, to bych nečekal.


Normálně neshoří - je to žáruvzdornej plech - Teplota při regeneraci by nemněla přesáhnout 600 stupňů - max jen zrůžoví (musel být poškozenej,ztrzivělej atd...) A přeplněnej čím? sazema,cerinem? ve 180000Km už je dost plnej cerinu(ten nehoří) sazema ? ty hoří ale je jich tam logicky méně než u nového protože se ucpává od krajů kde je po regeneraci usazenej cerin. Z toho vyplívá že byl buď poškozenej plech a nebo mřížky - došlo k ouzkému proudu plamenu a tím přehřátí v jednom bodě. Nerad dělám nucenku a při té ten FAP dosáhne větší teploty - tohle se nestane u dobrého FAPu a jen přicpanému. a nemuselo - rozdíl diferenčáku zůstal .

Životnost tvého FAPu je 240000Km - když mᚠ750 mezi regeneracema typnul bych že mᚠtak 1L zůstatek aditiv a 110g usazených aditiv ve filtru - až budeš mít 120g napíše ti to že hrozí ucpání i když budeš mít dobrej diferenčák a dobrou vzdálenost mezi regeneracema - jednotka si to propočítá dle nájezdu a spotřebovaných aditiv.(je to trochu jinak ) U dvoulitru 490 mezi regeneracema je ještě slusné ale záleží kolik g cerinu??

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator