c5vyskov
|
07.08.2015 17:58 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
S tím rejdem je to pravda, ale to bude spí divnou geometrií nápravy ne konstrukcí, je to normální McPherson, jiné auta to nedělají...
A s výměnama čepů, co tam řeí kolega:
silentblok předního ramene zadní - měnil jsem u vech aut
silentblok předního stabilizatoru - stane se, nemyslím, e by to bylo konstrukcí
čep řízení - taky běná věc, měnil jsem u veho
uloení kloubu těhlice - stane se
tyc stabilizatoru (kosti) - mění se co 2-3 roky běně u veho
Nikde nevidím tu katastrofu. A kolega výe píe, e má na X7 nápravu po 170tisících bez vůli.
Taky jsem měl dřív obavy z náprav X7. Ale je to daň za propracovanost. Nejde udělat dokonalou nápravu, aby byla ze 4 dílů. To je to stejně jak hydra, taky je míň spolehlivá ne listové pera. Pak si ale člověk musí rozmyslet, co vlastně chce. Jestli jenom velké jednoduché auto, tak je tady např. Laguna, ta má myslím vpředu jednoduchý McPherson a vzadu zkrutnou příčku.
Připadá mi to jako si stěovat, e na Koenigsegg stojí brzdy 300tisíc, e Berlingo na dálnici ere apod. |
| |
| |