Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klimatizace nechladí
jumep
04.07.2015 00:07 - Re: Klimatizace nechladí
Moder?tor
takze ta 2.0 ma klasicky kompresor ovladany spojkou
spojku rozopne a prestane sa tocit kompresor?

ta 2.2 nejsom si isty, ale vypada to rovnako

Napln C8:
Naftový motor - 540
Benzínový motor - 675

su 2 dokumenty, predpokladam ze jeden je stari a druhy novsi, starsi hovori ze bez rozdielu 600g (mohlo by sa tykat tej 2.0), 2.2 ma dostat 675

V principe kompresor tlaci chladivo do ventilu na klimatizacii, ten ho rozprasuje vo vymeniku a odtial sa vracia do chladica kde sa skondenzovava a ide do kompresora

starsie auta (C5 1) pre ovladanie kompresora rozpinali a spinali spojku kompresora
novsie auta (C5 2) aby nedavali rany systemu zopinanim a rozopinanim kompresoru pouzivaju ventil na klimatizacii - predpokladam ze tento tam podla nakresu nemas

cize ak nerozpne spojku tak chyba moze byt len mnozstvom chladiva alebo zmiesavanim (vadne teplotne cidlo, kazdopadne pri nastaveni na min teplotu by malo pustat priamo stale chladenie)

- odstavi to ked je nizky alebo prilis vysoky tlak (detekuje sa presostatom na chladici)
- ked sa netoci ventilator vnutorny, aby to nezamrzlo cele
- ked je prilis nizka teplota vo vyparniku (staci ze je cidlo vyparniku zle)
- ked nejde sahara (pomala rychlost staci aby nesla - toto zalezi na aute)

treba diagnostikou pozret hodnoty cidiel klimatizacie
tlak v okruhu klimatizacie v jednotke vstrekovania
tiez ci je tam cut off request (odpojenie klimatizacie, ak tam toto je tak je to bud malo chladiva, nefunkcna sahara alebo prilis vysoky tlak chladiva, pripadne problem presostatu)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator