Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
PATaMAT
23.06.2015 18:25 - Re: Přední pístnice
U??vate?
jruze napsal(a):
Ten pracovní postup hovoří o tom že před jakoukoli manipulací s vozem a použití dílenského zvedáku (,,zvednutí celého vozu ") povolit zátku od nádobky na hydrauliku.(a o poloze není zmíňka takže vždy)


O poloze není zmínka, proto že 2 informace o jednom úkonu už by servisák a školitel v autorizáku nezvládli ...

Podle chování systému hydrauliky, při maximální výše auta při zvednutí na hever snímače výšky nic nepoznají - nenastane žádná změna výšky plus ani mínus, tak že nedojde k snížení tlaku a snaze dorovnat nápravy. Tudíž nedojde k odtlakování pístnic a není potřeba nádobku otvírat. "Přetlak" v pístnici bude stále tentýž jako kdyby to auto stálo na kolech !

Pro servis je jednodušší dát prostě befel - auto na zvedáku = otevřít nádobku ...

Ale když pojede majitel do pneuservisu, nikdo mu nádobku otvírat nebude ... a ... zkur*í mu pístnice ...
Proto je v návodu k autu, že když pneuservis - výměna kola - tak = zvednout auto na max výšku a pak teprve na hever.
Tímto si pístnice ochrání.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator