Ten pracovní postup hovoří o tom e před jakoukoli manipulací s vozem a pouití dílenského zvedáku (,,zvednutí celého vozu ") povolit zátku od nádobky na hydrauliku.(a o poloze není zmíňka take vdy)
O poloze není zmínka, proto e 2 informace o jednom úkonu u by servisák a kolitel v autorizáku nezvládli ...
Podle chování systému hydrauliky, při maximální výe auta při zvednutí na hever snímače výky nic nepoznají - nenastane ádná změna výky plus ani mínus, tak e nedojde k sníení tlaku a snaze dorovnat nápravy. Tudí nedojde k odtlakování pístnic a není potřeba nádobku otvírat. "Přetlak" v pístnici bude stále tentý jako kdyby to auto stálo na kolech !
Pro servis je jednoduí dát prostě befel - auto na zvedáku = otevřít nádobku ...
Ale kdy pojede majitel do pneuservisu, nikdo mu nádobku otvírat nebude ... a ... zkur*í mu pístnice ...
Proto je v návodu k autu, e kdy pneuservis - výměna kola - tak = zvednout auto na max výku a pak teprve na hever.
Tímto si pístnice ochrání.