Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Přední pístnice - únik LDS apod. / C5 III
Lajči
23.06.2015 15:06 - Re: Přední pístnice
99
PATaMAT napsal(a):
Každá pístnice hydrauliky dřív nebo pozděj prosakuje. Já se domnívám, že v těch pístnicích je prostě kapalina všude a při uplném vypuštění tlaku dochází k tomu, že v některé části pístnice zůstane kapalina která nemůže odtéci přívodní trubkou úplně, neb v systému vratek je lehký přetlak -uzavřené víčko. Při odpouštění tlaku je v hydrobloku propojena tlaková trubka ventilem s hadicema vratek. To je právě ten moment, při úplném vypuštění

tlaku z pístnice kdy zůstane přetlak ve vratkách a nějaký vnitřní element v pístnici se nemůže stáhnout jak má a vytlačit kapalinu a tím pádem převládne tlak na nějaké vnitřní choulostivé těsnění z opačné strany těsnění a to se zničí a pístnice si udělá loužičku. Při běžném provozním tlaku v pístnici - auto na kolech - je přetlak na "správné" straně těsnění a nic nehrozí. Proto když se zvedne auto na max a pak teprve jde na hever, tak by se nic stát nemělo, proto že v pístnici je tlak na správné straně neustále a nedochází k odtlakování.

Tak fajn Pišeš že by sa nič nemalo sta ak je auto hore na max Ale keď ho pustiš dole z heveru ( nie každý ma dvojstĺpovy ja mam napr jašterice, )ak sa mi to nepodari pekne plynulo tak to auto doslova narazi na zem na tvrdo Nemoze dojs prave vtedy k poškodeniu? Vieš ake je tvrde to auto vo vrchnej polohe.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator