Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Demontហpalubní desky C5 II - návod.
jumep
03.05.2015 12:22 - Re: Demontហpalubní desky C5 II - návod.
Moder?tor
neviem co je na tom ine a na com sa mozes zaseknut oproti 1tke

- demontovat stierace, plast, plech pri guli a povolit motor stieracov, su za nim 2 sroby (rovnako ako c5 1)
- demontovat stredovy tunel (teoreticky by sa nemusel, ale je to lepsie)
- demontovat spodny plast pod volantom, odpojit kable, uvolnit packy radia a tempomatu a odklopit vrchny plast (pozor neodtrhnut ho), vysrobovat dole kolik zaistujuci riadenie, srob pri BSI a dva co drzia stlpik hore (uvolnit ho, vytiahnut co najviac k sebe a dohora tusim a potom zaistit), vytiahnut cely stlpik riadenia
- demontovat kastlik pred spolujazdcom
- demontovat okrasnu listu
- demontovat bocne plasty palubovky
- demontovat vyduchy na klimatizaciu bocne
- demontovat radio
- demontovat panel klimatizacie
- demontovat plast so stredovymi vyduchmi (dole su 2 sroby a 2pod listou, nezabudnut na kablik)
- demontovat display
- demontovat tachometer
- odpojit kabel z deaktivacie airbagu, rozpojit konektor pod bsi, a vypojit kable co idu spod tachometra k bsi z bsi
- vytiahnut kable iduce od tachometra k displayu (odpojit z panelu informacie o pasoch)
- rozpojit kable na airbagu kolennom a spolujazdcovom
- vytiahnut teplotne cidlo interieru
- vytiahnut antenove kable z tunelu palubky (pripadne ak su tam natiahnute este nejake ine)
- uvolnit kabel ktory ide v palubke dole ako bol kastlik, drzi na 3ch miestach)
- povolit sroby na klime (v strede ako boli vyduchy ked sa vytiahli tak po strana su M6 sroby)
- povolit dolne sroby na klime
- povolit a demontovat od vodica trojuhlonik co ide pri klime s palubky (1x M8 matica, 2x M8 srob, 1x M6 srob)
- povolit palubku na stranach pri dverach auta (4x M8 srob)
- povytiahnut palubku - asi 5-10cm (je tam nacvaknuta treba nou trhnut)
- nahmatat svetelny senzor a zospodu ho vytlacit dohora a odpojit
- vytlacit vyskove repro a odpojit
- uvolnit a vytiahnut kabelaz vpravo - osvetlenie vyduchu, vyskac, airbag - drzi to na 3ch miestach - kabel musi zostat volny az k zvazku na klime
- uvolnit a vytiahnut kabelaz vlavo a teraz aj celu okolo drziaku slpiku riadenia (pozor su tam hodne ostre hrany) - cela kabelaz musi byt vytiahnuta az ku klime v palubke nic nemoze ostat na drziakoch
teraz celu palubku opatrne preklopit na predne sedacky (kontrolovat ci sa niekde netaha zabudnuty kabel)
- ak je vsetko OK, vytiahnut palubku z auta

co sa tyka samotnej klimatizacie:
- komplente odpojit a uvolnit vsetku kabelaz z nej
- dole vytiahnut hadicu na odvod vody z vyparniku
- od motora, povolit trubky klimatizacie a povytiahnut
- vytiahnut ten gumovoplastovy ony okolo toho ventilu kde boli trubky
- odpojit hadice kurenia (voda nemusi byt vypustena, moc toho nevytecie)
- vysrobvoat torx medzi trubkami a dat dole plech s gumou
- povolit maticu co je hore (M6 s obrovskou podlozkou) priestor kde je motor stieracov ale na opacnej strane auta
- povolit maticu co je vedla vstupu kurenia (M6 s obrovskou podlozkou)

vytiahnes klimatiazaciu von (pozor na vyliatie vody ked sa vybera z auta)
rozrosbujes ju do sroba a vymenis klapky a zlozis

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator