| 
		
		Světlono		
	 | 
	
		
			| 
				21.04.2015 12:08 -
				Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	jumep napsal(a):  C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice u veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.  
 
A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při porue budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, e je servisně nákladnějí. Ale protoe místní mechanici stabilně tvrdí, e není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |