Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jumep
02.04.2015 12:18 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
Moder?tor
nie, len zavrene otvorene, v podstate takto

toto je teoria z citroenu
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Když počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :

Rychlost vozidla
Okamžitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélná akcelerace vozidla
Boční akcelerace vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb škrticí klapky akcelerátoru

Jestliže řidič stisknout tlačítko pro sportovní režim, hodnoty parametrů pro detekci sportovní jízdy jsou sníženy.
Stisknutí tlačítka pro sportovní režim způsobí přechod pérování do "tvrdého" stavu pouze tehdy, když jsou dosaženy parametry pro přechod do "tvrdého" stavu.

prax:
uhol natocenia volantu udava vzdy nezmysel a ako hovorim, ak tam neni ESP tak je to len snimac rychlosti otacania (je mozne ze to tam chceli zakomponovat a nedotiahlo sa to) - ak ho niekde najdem tak ho nafotim
rovnako s tym gyroskopom som si neni moc isty

v prilohe to mas cele aj s nakresom regulatoru

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator