| Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning | |
jruze
|
23.10.2014 22:40 -
Re: Chiptuning
|
|
|
jumep napsal(a): vo svojej podstate je
povodne mala 2.0 RHY 66kw, potom to presno na RHZ 80kw, potom RHR 100KW a teraz dokonca 120kw
len okrem mapy je tam ine turbo, ine vstrekovanie atd .... ak niekto pojde robit tuning tymto sposobom, tj. bude ratat zo vsetkym, nic nepoviem, ale spravit chip ... to je cista ignoracia ...
Vstřiky jiné - důvod rychlejí,přesnějí dávkování (včetně jednotky)- kdy to nakrmí naftou moc jede to jetě hůř, turbo je teoreticky dost silné - ono kdy se podívá v měřených hodnotách tak při nástupu má daleko vyí tlak ne později v otáčkách a zvyuje jen podle zatíení - no a kdy posune křivku aby dávalo víc v celém rozsahu?? a paliva tam tolik jít nemusí - to je jakoby předávkované(ale to je kvůli mazání atd) - to je vidět třeba na biturbu to má skoro stejnou spotřebu jako RHR a přitom daleko vyí výkon(ale jiné vstřiky,jednotku,jednou tak velkou vodní pumpu a samo větí turbo,ale to do 2800ot jede jen na jeden kanál).Nebo neahej na jednotku a vyleti kanály a má načipováno(jetě by to chtělo navařit hupy na vačce(nebo sehnat - nechat si udělat) vostrou vačku-y |
| |
| |