Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
martinrx
15.10.2014 00:26 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
jumep napsal(a):
nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky

Myslím že to platí jen pokud se týká CO2..... obecně ja na tom nafta s emisemi hůř.
Ohledně jízdy při vysoké rychlosti jsem neměl na mysli supersporty, ale normální auta střední třídy. Jelikož je, jak říkáš, diesel uzpůsoben na jízdu v nízkých otáčkách s velikým točivým momentem, je proto jízda s ním v rychlostech okolo 180 zvukově klidnější, jelikož hluk vozidla přehlušuje již zvuk motoru. A naopak: při nízkých rychlostech přehlušuje motor hluk vozidla.
S benzínem je to opačně, do rychlostí povolených v tomto státě o motoru téměř nevím (pokud zrovna nepředjíždím) ale při překročení rychlosti kolem 150 km už hluk motoru začíná obtěžovat.
Aniž si to člověk uvědomuje - je to dost psychologický moment. Ta nafta prostě podvědomě nutí člověka jet rychlej.
Navíc jsem i já osobně zjistil, že když jsem jezdil s dvoulitrovým dieselem, tak jsem nasbíral mnohem víc bodů a pokut než s benzínem.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator