| 
		
		Pablik1		
	 | 
	
		
			| 
				14.09.2014 20:35 -
				Re: Batéria alebo elektronika.
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	jumep napsal(a):  alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca 
 
inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat 
 
ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho 
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI 
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12 
pin 4 na poistku F20 v BSI 
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11 
 
z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem 
 
ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice 
 
the first two characters of the wire codes have the following meaning 
first character 
B : + battery   (BM01A) 
M : earth   (MC25F) 
C : + APC  (CM04E) 
second character 
M : earth   (MM01) 
E : electric (linked to an ECU)  (ME04) 
C : bodywork, body  (MC50N) nooo vydrím do srazu,tady jsem v pasti....  jen vim e kdy jsem zapojil radio tak po nějaké době mi zmizelo uloení z paměti tak jsem navtívil prodejse a jen prohodil PLUSY a pak drelo pamět tak na to kluci juknem na srazíku o.ki.? 	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |