Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Setrvačník
jruze
22.02.2014 14:36 - Re: Setrvačník
U??vate?
PONKA napsal(a):
jumep napsal(a):
ja neviem co s tymi spojkami robite, mne prezila (a to jazdim hlavne v meste) zhruba 320t km a riesil som to len preto ze poslo lozisko a s tym motorom to skutocne nechapem, lebo ta jednohmota ma proste rovnake zarezi ako aj dvojmota a len sa to tam nasadi a zlozi a rovnako hovorim ze to co som poslal je uz inovovana sada (vacsia) cize by mala prezit viac
No předpokládám že s autem normálně jezdím, motor nepodtáčím... krátké i delší trasy.. dědiny města... Debilní zvyk držet nohu stále na pedálu abych odrovnal přítlačák taky nemám no... tak nevím jak jezdit. Xantia 1.9.td mi vydržela normálně 240litrů km bez výměny - resp. než jsem ju prodal .... a teďka bez výměny furt utíká dál. CX mi vydržela taky, ZX v poho a spojka žigulíka taky neměla problém s mojim stylem..... Jenom ta cepěula ..ale lamela byla v poho ... řekl bych problém č.1 přítlačák no a gufero prosakovalo ... tak nevím... Kucí frantikovští holt odělali někde chybu... asi podobnou jako s EGRem a s klapkami ventilace, přístupem ke xenonům, k žhavičům ....ale stejně je to loď


Na limuzíně je 230000Km a OK , na autě co jsem prodal přes 300000Km - dvouhmota se ozve při zhasínání a na volnoběh jinak spojka neklouže a jezdí už dalších půl roku .Na jednom biturbu odešla po 360000Km a to najelo posledních 160000Km po Praze jako taxi (rozpadlo se ložisko - přítlačák a dvouhmota by asi ještě něco vydržela) 1.6 jsou trochu problém,ale ity drží ke dvoum stům Km.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator