Zvedni to v garái nahoru- povol si víčko od nádobky - odpoj přepady od pístnic(ty přepady sveď donějakých skleniček a do manet nějaké hadíčky a do jiných skleniček - ráno nebo a to sleze skontroluj kolik je u zadních pístnic LDS - tak pozná která poutí (větinou P.Z.)
Tak mám opraveno, a zde dávám info pro ostatní s podobnými problémy:
1) hláku 'Suspension system faulty' mi dělal vadný korektor výky (vyměněny oba), s ostřikovačem to nesouviselo, byla to asi jen neuvěřitelná náhoda (a to hned 2x )
2) padající zadek byl zaviněn tekoucí pravou zadní pístnicí (během pár desítek minut natekly 2 deci) - prolezl jsem místní návody, vyzkouel a zjistil problém, nechal přetěsnit, auto drí jak zamlada
... a teď to hlavní
3) jumep má vdycky pravdu
4) jruze má taky vdycky pravdu a tímto mu navíc děkuji za tu opravu