| 
		
		jruze		
	 | 
	
		
			| 
				09.01.2014 13:20 -
				Re: stáčím, stáčí, stáčíme...
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	jumep napsal(a):  musis vybrat bsi a tacho a do oboch nahrat novu hodnotu 
ked je stacac sikovny, nemas relativne sancu vidiet ze co a ako 
- dokonale stocenie neexistuje (aby niekto zistil zaznami zaruk v citroene + nastavil km a spravil fiktivny log zavad a este to vsetko pasovalo je nezaplatitelne relativne a casovo narocne) 
- najamaterskejsie to je ked otvoris tacho alebo bsi, vidis na nej letovany zasah a taky ma len cisto stocene, lahko dohladatelne km 
- lepsie je to ze nevidis nic letovane, ale su len km upravene ... 
- vyssi level je ze su premazane logy a v podstate to auto zacalo akoze zit az od tych km ktore tam su 
- este vyssi level je ze je to premazane a ponechane nejake stare zaznami logu, vacsinou sa to po case zmrsi a stale zistis ze to neni vporiadku, dalsia vec je ze vidis ze za prve 2 roky to auto dalo 90t km a potom za dalsie 3 30t je jasne podozrive 
 
a este je jedna vec ktora byva skoro vzdy zadbudnuta a z praktickych pricin (nebudem davat navod ze co este upravovat) ju nebudem uvadzat  
 
Zjistit stav po kategorii tři a vej je skoro nemoné - jen e se dělo,nevím do jaké kategorie to zařadit,ale dostkrát se objeví po náhledu v zonách (v těch upravených ten datum kdy ses do toho podíval ty a nejdou otevřít) nebo prostě nejsou a začíná třeba dvacátou zónou atd.. čím lepí výbava tím víc moných údajů. U Turků se mi stalo e tě to vůbec nepustí do jednotky (není důkaz není trest) Ono to vechno spěje k tomu e ve půjde jen dálkově přes citroen a do jednotek se jen podívá ale nic neudělá jen přes výrobce a přímého odemknutí jednotky od nich a mechanicky se k tomu nedostane(viz jednotky zalité hmotou a tu neodstraní bez pokození )	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |