Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna kol bez heveru
jumep
16.10.2013 10:15 - Re: Výměna kol bez heveru
Moder?tor
este poznamka, ked je auto uspate, tak je vypate aj bhi a snimanie od korektorov, preto sa vlastne po odomknuti dorovnava (po noci a podobne kedy teplotne rozdieli zmenia vysku) -- cize pripadne zdvihnutie odtahovkou alebo podobne tomu neublizi

vilous - pri jazde samozrejme auto pruzi, ale system je natlakovany, ja stale hovorim o stave ze sa system odtlakuje, tj. zdvihnes kolesa a auto chce klesnut leby na korektore zisti zlu vysku, klesat samozrejme nemoze lebo je podoprete tak vypusti komplet tlak z piestov, vtedy nastave vyssi tlak v prepade a ten prerazi v piestnici nejake tesnenie (inak povedane pretlak ) - co za jazdy neni mozne, jedine zeby si asi 2 - 3 minuty letel vzduchom a to si myslim ze posledne co ta bude trapit je nejaka prerazena piestnica

problem nastava len pri zobudenom aute ktore proste dvihnes a ono chce klesnut
schvalne o5 si to mozete skusit, nechat auto uspat (5 min zavrete)
dvihnut obe kola, ked ho polozis dole, ostane v povodnej vyske

zobudene auto - tj. najjednoduchsie nechat zapaty kluc
! otvorit nadrzku
dvihni obe kolesa a bude pocut sycanie ako sa to bude snazit klesnut az do stavu ze nebude uz nic sycat lebo je odtlakovane
polozis ho dole tak ostane uplne dole a zacne sa dvihat

ked mas defekt a zdvihas len jednu stranu, rovnako ho neodtlakujes
za jazdy ho neodtlakujes
odtahovka ho neodtlakuje, nemyslim ze do 5 min po tom co si ty od neho odisiel ho stihnu nalozit

odlakuje ho pneuservis kde behas okolo auta a este aj na tom heveri otvoris dvere
odtlakuje ho servis pri dostickach ... akurat pri vrchnej polohe ho neodtlakuje, lebo nebude mat tendenciu chciet klesnut kedze je na dorazoch

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator