Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
jruze
13.10.2013 13:22 - Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
U??vate?
jumep napsal(a):
to skutocne nemoze

a nepletes si to P R N D
chcipne ti to aj v P?
P - parkovacia poloha - zamknuty diferak, nemalo by byt v ziadnom pripade zaradene nic
R - spiatocka - ak bude stale zavrety hydromenic tak jasne ze to chcipne a pri rozbehu to len strasne prudrko hrkne
N - neutral
D - drive - normalne radi, rovnako ako pri R musi hodne seknut pri rozbehu (ako ked pri manuale bez spojky narves 1tku) a radenie musi byt tiez hodne sekave

skus kontaktovat KostaKE - pozna v KE nejakeho chlapika co robi aisin, sam nepodnikaj v tomto nic, uvedes to do este horsieho stavu


Utíkᚠ? Mohli jste se vykoupat oba - on v lízních a ty v AP
Podle mne by mohl být seklej hydroměnič(buď ventil k němu,nebo samotný měnič) - ale to musí kopat jak sviňa a podle mne na všechny kvalty.(mělo by se to dát zkouknout v měřených hodnotách)
Nečetl jsem to celé - až teď - pokud to dělá i na P - to by vypadalo na rozpadlou lamelu(připečenou nebo tak něco),která to nepustí do prokluzu.Jen mi hlava nebere proč reaguje P na brzdu kdy to blokuje převodovku a proč chcípne až na sešlápnutí brzdy? to by zase vycházelo na nějaký problém v ovladači,počítači,kabeláži.(na P je hydroměnič natlakovaný tak nebo tak - tak proč změna spínačem brzdy?)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator