Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Řemenice na klice
JirkaŘ
19.02.2013 11:17 - Re: Řemenice na klice
Za?iato?n?k
Tak i já už mám po výměně řemenice... (ve 255 555 km). Asi před měsícem začal být motor hlučnější, přikládal jsem to ale mrazu a tomu, že motor není zahřátý. Jenže minulý týden ve čtvrtek jsem vyjel od domu a nefungovalo dobíjení alternátoru (ručka na budíku byla v červeném poli na levé straně). Zkusil jsem tedy zjistit co je příčinou. Povolil kolo, dal auto do nejvyšší servisní polohy, vyzvedl na zvedáku, sundal kolo, sundal plastový podblatník... a pak podíval co mi to ukáže. Obrazový postup s fotografiemi je stejný, jako jsem už před 3-mi lety dal zde:
.link.
Řemenice nebyla až tak excenticky uložena, jak jsem si myslel, ale pak mě napadlo udělat rukou čáru na řemenici kolmo k hřídeli. Pak nastartoval motor na neutrál a půl minuty nechal běžet. Rachot byl takovýto - viz video : .link.
po zastavení motoru byly rysky mimo, tedy důkaz o tom, že je urvaná v gumovém uložení. Včera jsme ji tedy na garáži vyměnili. Do hodiny bylo hotovo a motor je opět tichý ! Řemenice + řemen vyšel na cca 1700 kč. Všechny ostatní kladky byly zkontrolovány a bezchybné... šroub řemenice byl dotáhnut podle pokynů servisního manuálu na 70 Nm + 60° dotáhnutí. Závit zajištěn "lepidlem" LOCTITE.
A takhle vypadá vadná řemenice v krabici - video : .link.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator