| 	
	| jumep | 
			| 30.05.2012 22:02 -
				Re: netesnos turba na C5 |  |  
	|  
   | je to dost normalny problem 1.6 a niekde vo fore sa uz o tom pisalo 
 1. bud mas pricpaty fap a tlak plynov vali cez turbo (chce to pozret v diagnostike stav fapu)
 2. casta pricina, ako je pripojeny fap o turbo - v tomto spoji to prefukuje
 - oficialne riesenie je specialna paska
 - neoficialne riesenie je kupit pastu na vyfuky, ocistit to, zamazat pastou (aby nevosla do vyfuku ale len na spoj) a zlozit
 
 ofic:
 Přítomnost sazí v blízkosti turbodmychadla
 PODMÍNKY VÝSKYTU :
 1. PÙVOD
 patná montá spojovací objímky mezi výstupem turbíny turbodmychadla a výfukovým potrubím.
 
 2. OPRAVA
 POZOR : Nevyměňovat turbodmychadlo
 POZOR : Neměnit filtr pevných částic
 Čtení kódů závad.
 Ověření těsnosti v oblasti přípojek výfuku .
 
 2.1. Potřebné díly
 1 Upevňovací pásek(Označení ND 1713 74).
 
 2.2. Čtení kódů závad
 Poznámka : Aktualizovat počítač, je-li číslo OPR nií ne 10462
 Provést čtení kódů závad :
 
 Za přítomnosti kódu závady P0420 : Projet vozidlo k dosaení regenerace filtru pevných částic ; Očistit saze ( v "a")
 V případě nepřítomnosti kódu závady P0420 : Instalovat nejnovějí program řídicího počítače motoru, který je přítomen na serveru pro poprodejní servis ; Provést zásah
 
 2.3. Zásah
 Demontovat upevňovací rouby tepelného títu kolektoru a katalyzátoru/filtru pevných částic a vyklopit jej.
 Pohledem ověřit, zda je přítomen únik spalin v oblasti spojovací objímky mezi turbodmychadlem a katalyzátorem/filtrem pevných částic (1) (zejména v oblasti průchodu utahovacího roubu objímky )  .
 V případě úniku :
 
 Ověřit řádné umístění objímky na kuelu
 Ověřit, e kuel výfukového potrubí je dobře umístěn ve V turbodmychadla
 
 Je-li objímka patně umístěna : Povolit 2 upevňovací rouby katalyzátoru/filtru pevných částic na motoru.
 POZOR : K této operaci kompletně demontovat tepelný tít a přípojku měření tlaku na výstupu filtru pevných částic
 Demontovat pásek .
 Namontovat nový upevňovací pásek .
 Utáhnout roub upevňovacího pásku momentem 2.5 dan.m.
 Opět utáhnout 2 upevňovací rouby katalyzátoru/filtru pevných částic na motoru.
 Namontovat tepelný tít .
 
 U motorů se samostatným filtrem pevných částic můe být zjitěn únik v oblasti stahovací objímky na spojení mezi katalyzátorem a filtrem pevných částic.
 Ověřit správné ustavení polohy.
 Dotáhnout roub objímky momentem 2.0 daN.m (Je-li třeba) .
 |  
	 |  |  |  
 |  |